آخرین مطالب

شرکت‌های بیمه ای در طراحی محصولات حتما با شبکه فروش مشورت می کنند بانک-بیمه

شرکت‌های بیمه ای در طراحی محصولات حتما با شبکه فروش مشورت می کنند

  بزرگنمایی:

"محمدرضا عربی مزرعه شاهی" با بیان اینکه هر یک پاندمی شبیه کرونا هر صدسال اتفاق می افتد، افزود: به دلیل اینکه این مساله هر یک قرن اتفاق می افتد معمولا نه کسی برنامه ریزی خاصی برای آن دارد نه اینکه می تواند روی آن مدل سازی کند و تمامی شرکت های بیمه ای جهان در خصوص این موضوع غافلگیر شدند.

عضوهیات مدیره شرکت بیمه آسیا، تصریح کرد: پاندمی را نمی شود پوشش داد چون در سطح ملی است و یک حادثه در سطح ملی را نمی توان بیمه کرد و اینکه شرکت های بیمه ای آمادگی روبه رویی با این موضوع را داشته باشند امکانپذیر نیست زیرا قابل برنامه ریزی نبوده است.

عربی مزرعه شاهی گفت: شبکه فروش خط مقدم عملیات شرکت های بیمه ای بوده و غیر ممکن است شرکت‌های  بیمه بدون توجه به نقطه تماس خود با مشتریان تصمیمی بگیرند.

وی، ادامه داد: ممکن است این ارتباط در شرکت های مختلف کم و زیاد باشد ولی اگر هر شرکت بیمه ای می خواهد موفق شود باید به شبکه فروش خود توجه کند و نمونه های مختلفی هم هست که بدون توجه به بازار و پذیرش یک بیمه نامه، یک تعریف محصولی شده و آن محصول به نتیجه ای نرسیده است. 

عضو هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، در پاسخ به اینکه چرا محصولات بیمه ای متناسب با فرهنگ هر استان طراحی نمی شود، گفت: برای هر منطقه، جغرافیا و فرهنگی می شود محصول مختص آن منطقه  تعریف کرد و این هنرمندی شبکه فروش است که بتواند این محصولات را به نحوی به تصمیم گیرندگان در شرکت های بیمه ای منتقل کند که در این منطقه پتانسیلی برای این محصول بیمه ای وجود دارد.

عربی مزرعه شاهی،خاطرنشان کرد که اگر هر مدیری بگوید که صنعت بیمه به محصولات جدید احتیاج ندارد باید به دید درست وی از صنعت بیمه شک کرد که آیا صنعت بیمه را خوب شناخته است؟غیر ممکن است که در این دنیای پر از تغییرات به محصول جدید نیازنباشد.

عضو هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، اظهارکرد: در دنیایی که فرآیند تصمیم  گیری ها عوض می شود، ساز و کارکسب و کارها هر روز تغییر می کند، غیر ممکن است که بتوان گفت نیازی به محصول جدید وجود ندارد.

عربی مزرعه شاهی، اذعان داشت: این نگاه درستی به موضوع نیست که یک شرکت بیمه بگوید به محصول جدید نیاز ندارد، این حرف محکوم به شکست است.

وی، با بیان اینکه مشکل در جای دیگری است، افزود: اینکه بگوییم به محصول جدید نیاز نداریم حرف درستی نیست ولی اینکه چرا محصول جدید تعریف نمی شود باید ریشه یابی شود. 

عضو هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، گفت: بخشی از این مشکل هم خارج از صنعت بیمه و مربوط به قانون و مقررات است ، اینکه محصول جدید تعریف نشود چون نیاز وجود ندارد درست نیست، محصول جدید تعریف نمی شود چون زیر ساخت های آن موجود نیست.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع تحلیل قانون بیمه اجباری شخص ثالث

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه 13 تیر 1401

وعده مدیرعامل بیمه پارسیان به سهامداران عملی شد

مفاد بیمه نامه ها باید به صورت کامل و شفاف به بیمه گذاران اعلام شود

با بیمه زندگی بیمه تعاون، هم به زندگی لبخند بزن و هم جایزه بگیر

لوح سپاس جشنواره ملی بهره‌‌وری در دستان بیمه کوثر

بیمه سرمد/ رشنوادی: باید سهم خود را از بازار بیمه افزایش دهیم

طلاعیه روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مباحث اخیر درباره سوئیچ بیمه

سرپرست مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی منصوب شد

بیمه مرکزی بار دیگر به عنوان یکی از دستگاه های برتر در حوزه دولت الکترونیک شناخته شد

گسترش بیمه ها رشد شاخص سلامت را به دنبال دارد

مدیرعامل بیمه کوثر تاکید و تقدیر از همدلی، کار تیمی و انسجام سازمانی در تحقق اهداف

امکان بیمه کردن سرمایه با فعالیت در بازار فارکس

واریز مرحله اول سود سهامداران سجامی بیمه "ما"

کلید موفقیت صنعت بیمه در دست روابط عمومی هاست

ارائه خدمات متنوع دارای اولویت نسبت به ارائه خدمات آنلاین است

برگزاری نشست شورای عمومی و تایید عملکرد و صورتهای مالی منتهی به سال 1400 سندیکای بیمه‌گران ایران

امضای تفاهم نامه همکاری چهارجانبه میان سازمان توسعه تجارت ایران، صندوق ضمانت صادرات، بیمه ایران و هلدینگ سبا

آگهی دعوت از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره شرکت بیمه پاسارگاد

بیمه آسیا اعلام کرد:صحنه سازی برای گرفتن خسارت در تبریز و همدان

بازخورد لازم از سامانه رسیدگی به ثبت شکایات صنعت بیمه گرفته نشد

موسسات اطلاعات بیمه شدگان را در پایگاه اطلاعات برخط ثبت کنند

فزایش سرمایه موجب ارتقاء توانگری مالی خواهد شد

رفع مشکلات بیمه‌ای بیماران نادر در انتظار تصویب دولت

پرداخت خسارت 3 میلیارد ریالی بیمه سرمد به بازیکن تیم ملی فوتبال ایران

نگاهی به مدل‌های سرمایه‌گذاری در کنار عملیات بیمه‌گری در ایالات متحده، ژاپن و منطقه یورو

یمه تعاون، نخستین شرکت سهامی عام تعاونی در بازار اول فرابورس

قرارداد آموزش و پرورش با دانا تاثیرات مثبتی بر صنعت بیمه خواهد گذاشت

شرکت های بیمه ای نیازهای بازار را به درستی نمی شناسند

هفدهمین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه نوین برگزار شد

پاسخ معاونت حقوقی رئیس جمهور در خصوص مصوبات شورای عالی بیمه

تشکیل شورای اطلاع رسانی در صنعت بیمه ضروری است

هرآنچه باید درباره هزینه سمعک با بیمه تکمیلی بدانید

پدر تالیف از سرگذشت قانون بیمه می گوید / از اوراق بهادار سازی بیمه چه خبر؟

زیان انباشته بیمه سلامت 60 درصد کاهش یافت

شرکت های بیمه ای خسارت های با آثار با اهمیت را نزد سهامداران افشا می کنند

بیمه سامان، حامی نمایشگاه صنعت نساجی یزد

خدمات رسانی بی وقفه بیمه ایران در ایام تعطیلات

انتصاب سرپرست مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت

برندگان جشنواره بزرگ بیمه رازی معرفی شدند

کارگران فصلی بیمه می‌شوند

جزئیات پوشش بیمه‌ای خدمات درمان ناباروری/ بیمه رایگان مادران باردار و فرزندان خردسال

بیمه های زندگی در سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود

ورود سازمان بازرسی به موضوع حق بیمه قرارداد شرکت‌های دانش بنیان

شرکت‌های بیمه ای در طراحی محصولات حتما با شبکه فروش مشورت می کنند

دیدار مدیرعامل و هیات مدیره بیمه ایران با مدیرعامل جدید صندوق تامین خسارتهای بدنی

شعب توانمند، نقطه قوت بیمه تجارت‌نو

کارت طلایی مهردانا، خدمت جدید بیمه دانا به بیمه‌گذاران

انعقاد قراردادهای بیمه‌ای شرکت ذوب‌آهن اصفهان با بیمه دانا

شورای عالی بیمه مشمول قانون شفافیت اطلاعات شد