آخرین مطالب

صنعت بیمه امانتدار اعتماد مردم است بیمه مرکزی

صنعت بیمه امانتدار اعتماد مردم است

  بزرگنمایی:

بیمه نویس:به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه"الکامپ" با اعلام این مطلب افزود: سرعت در ارائه خدمات و تسهیل ارتباطات از نیازهای جدی یک جامعه مدرن و رو به جلو محسوب می شود و صنعت بیمه به دلیل ارتباط بی واسطه با مردم باید در این عرصه پیشتاز باشد.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از دریافت عنوان نخست و جایزه ویژه توسط مرکز فن آوری ارتباطات و اطلاعات بیمه مرکزی در حوزه "خدمات رسانی در بستر الکترونیک" در بین یکصد و پنج سازمان دولتی، تصریح کرد: بلوغ خدمات الکترونیکی می تواند زمینه ساز بهره گیری از تمامی ظرفیت های صنعت بیمه کشور و در نهایت افزایش ضریب نفوذ در جامعه باشد.
وی از صنعت بیمه به عنوان امانتدار اطمینان و اعتماد مردم یاد کرد و افزود: تبادل اطلاعات بین دستگاه های مرتبط از الزامات سرعت، دقت و صحت در ارائه خدمات است که باید ضمن رعایت حقوق بیمه گذاران این مبادلات صورت بگیرد.
رییس شورای عالی بیمه در حاشیه این بازدید با مدیران استارت آپ های بیمه ای به گفتگو نشست و با ارائه رهنمودهایی شخصا برای رفع ابهام ها و مشکلات آنان دستور لازم را صادر کرد.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

امتیازدهی به مدیران شرکت های بیمه فاقد مبانی مقرراتی است!

درگذشت همکار شعبه بندرعباس بیمه آرمان بر اثر کرونا

"شرکت های بیمه ، مسئول اجرای صحیح ماده 24 قانون شخص ثالث"

تزریق بی منت آرامش هدف صندوق تامین خسارت های بدنی

صندوق تامین خسارتهای بدنی ؛ مکمل صنعت بیمه

نگران حضور استارتاپ ها در بازار بیمه نباشید

همکاری بیمه آرمان و مجتمع رسیدگی به تصادفات دادگستری اراک

اختتامیه جشنواره فروش دوماه آخر سال بیمه آرمان برگزار شد

تنقیح مصوبات بیمه شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه زمینی

بیمه پاسارگاد به ازای هر سهم 200 ریال سود داد

سرمایه، سرمایه گذاران صنعت دانش‌بنیان بیمه می‌شوند

پروژه بیمه بانک در بیمه آرمان کلید خورد

بیمه نامه چاپی در صورت درخواست دراختیار بیمه گذاران قرار می گیرد

سرپرست مدیریت بیمه های مهندسی و مسئولیت بیمه آرمان منصوب شد

استقرار واحدهای خسارت سیار بیمه آرمان در ایام عیدفطر

سام الکترونیک، "جهش تولید" را عملیاتی کرد

برگزاری کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران ایران به میزبانی بیمه آرمان

اثر فراز و فرود بازار سرمایه بر شرکت های بیمه

تقدیر رئیس کل از مدیریت روابط عمومی بیمه مرکزی

رئیس کل بیمه مرکزی:بیان هنرمندانه روابط عمومی، مفاهیم پیچیده صنعت بیمه را ساده می کند

اقدامات صندوق تامین خسارت بدنی در ایام کرونا

افزایش سرمایه 2500 میلیارد ریالی بیمه "ما"

پاسخ به 14 پرسش حقوقی درباره نحوه اخذ خسارت شخص ثالث از شرکت های بیمه

فروش آنلاین بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان رادیولوژیست در بیمه آرمان آغاز شد

صدور آنلاین بیمه کرونا در وب اپلیکیشن سرمد

صنعت بیمه کاهش 15 درصدی حق بیمه تولیدی را تجربه می کند

هویت بخشی به شعب صندوق تامین خسارت بدنی کشور آغاز شد

از سوی معاون نظارت منتشر شد: گزارش عملکرد نظارتی بیمه مرکزی در سال 1398

تشریح برنامه های راهبردی مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور در اولین نشست سال 99

رشیدپور سرپرست مدیریت امور شعب و توسعه شبکه فروش بیمه آرمان شد

تمدید حدود 27هزار بیمه‌نامه شخص‌ثالث بیمه کوثر حضوری و برخط

ثبت نام شبکه فروش بیمه آرمان در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت

اولین گپ_تایم 99 بیمه نویس با بنیانگذار بیمیون

ایران معین و محمدی یک گام تا مدیرعاملی

همدلی آرمان با کودکان موسسه محک

یادداشت مدیرعامل بیمه آسماری به مناسبت روز جوان

سال جهش تولید

درمان کرونای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی رایگان است

خرید اوراق گواهی نیکوکاری نماد کرونا 2 توسط بیمه رازی

مدیرعامل بیمه ایران : بیمه نامه های شخص ثالث به صورت آنلاین در حال تمدید است

مدیرعامل بیمه دانا : "همراهی" و "همیاری" ضرورت برون رفت از بحران کرونا

بیمه آرمان به یاری شبکه سلامت کشور شتافت

اجرای صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در بیمه آرمان

نیاز کشور به سند ملی کاهش سوانح رانندگی

خدمتی جدید از بیمه دی؛ تخفیف ویژه محصولات بیمه ای برای «مدافعان سلامت»

عکس تصادف رانندگی را ارسال و«خسارت» بگیرید

رویکرد حمایتی مضاعف بیمه کوثر به ذی‌نفعان

طرح ویژه بیمه ملت برای سپاس از "ناجیان زندگی"

آغاز طرح «سلامت یاران» بیمه سینا با هدف تکریم خادمان سلامت کشور

تمرکز بر ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش ساعات کار شرکت بیمه نوین در هفته آخر اسفند و ایام نوروز