آخرین مطالب

تجارت نویی ها فرصت ها را شکار می کنند صنعت بیمه

تجارت نویی ها فرصت ها را شکار می کنند

  بزرگنمایی:

بیمه نویس:
سالن همایش‌های بین المللی هتل ارم 17 مرداد شاهد حضور بالغ بر 700 نفر از نمایندگان، کارگزاران، مدیران و پرسنل شعب در نخستین همایش سراسری شبکه فروش بود، اجتماع عظیمی که یکپارچگی، همراهی، همکاری و قدرت باهم بودن اعضای خانواده جوان این مجموعه را به رخ کشید.
به گزارش روابط عمومی؛ پس از اجرای موسیقی سنتی که مقدمه خوبی را برای شروع فراهم کرد درحضور جمع حداکثری فراتر از ظرفیت سالن، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با تقدیر از استقبال نمایندگان و بیمه گذاران این شرکت جهت حضور در این همایش از افتتاح ساختمان جدید بیمه تجارت نو در آینده نزدیک خبر داده و گفت: امروز نزدیک به ٧٠ هزار نفر در شبکه فروش صنعت بیمه فعال هستند که از 44 هزار میلیارد تومان حق بیمه تولید شده سال گذشته ٧٠ درصد سهم آنها بوده است.
نیما نوراللهی افزود: اگرمتوسط کارمزد هر نماینده را ١٠ درصد درنظر بگیریم، سهم سرانه هر یک حدود ٤ میلیون تومان می شودکه درمقایسه با هزینه های جاری، سرانه درآمد بسیار ناچیزی است.
وی دلیل فاصله درآمد نمایندگان با متوسط موجود را نوپا بودن بیمه تجارت‌نو عنوان کرده و اظهار داشت: قاعده ٢٠-٨٠ در صنعت بیمه و شبکه فروش نیز وجود دارد به این معنا که ١٤ تا ١٥ هزار نماینده فروش، ٨٠ درصد حق بیمه ٤٤ هزار میلیارد تومانی را تولیدکرده اند.
یک سوال کلیدی
مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با طرح این سوال که چگونه این تعداد نماینده درصد بالایی از فروش را به خود اختصاص داده اند؟ دارای چه ویژگی خاصی هستندکه سایرین نمی‌توانند به این رقم برسند؟ اظهارداشت: براساس تجربه های شخصی که درسال های فعالیت خود کسب کرده ام”شناخت”؛ حلقه اصلی موفقیت در فروش است که می توان به سه بخش حوزه های فردی، شخصیتی و سازمانی تقسیم کرد.
وی تاکید داشت: نمایندگان شبکه فروش در ابتدای ورود به صنعت بیمه باید از خود سئوال کنند تا چه میزان از دانش کافی در این رشته برخوردارهستند؟ آیا از آخرین بخشنامه ها و مصوبات اطلاعات کافی دارند؟
وی افزود: درگام دوم نماینده باید به شناخت شخصیتی رسیده واعتماد به نفس و قدرت تعامل خود را مورد سنجش و ارزیابی قراردهد. در واقع به پاسخ این سوال برسد که 20 درصد نماینده‌ای که سهم بالایی از درآمد سرانه را به خود اختصاص داده اند از چه راهکارهای استفاده کرده اند؟
شناخت؛ خورشید کاروان تجارت نو
نوراللهی با اشاره به اینکه نمایندگان شبکه فروش تلاش کنند در حوزه دانش از نمایندگی به مشاوره برسند، گفت: افزایش شناخت سازمانی ضرورت خاصی دارد، در این حوزه شناخت ابعاد، ساختارها و فرآیندها بسیارمهم است. نمایندگان استانی باید بدانند در جریان فعالیت‌های جاری شرکت دقیقا با کدام مدیریت‌ها و بخش‌های می بایست برای رسیدن به نتیجه نهایی مکاتبه داشته باشند.
وی اظهار داشت: فرآیندها در بیمه تجارت‌نو به واسطه نوپا بودن، چابک و فارغ از بروکراسی های رایج و فرآیندهای سنتی است که ضروری است نمایندگان از ساختارها و فرآیندهای مجموعه مطلع باشند. در شناخت سازمانی که شامل شناخت استراتژی‌ها، رویکردها و راهبردها است، باید به این مهم رسید که تجارت‌نو در بازار امروز در چه وضعیتی قرار دارد،کجا ایستاده و صدور چه بیمه نامه هایی برای شرکت در اولویت است.
مدیرعامل تجارت‌نو در جمع بندی رمز موفقیت مجموعه تحت مدیریت خود این چنین گفت که ؛”شناخت” با ویژگی های‌ گفته شده باید پیش از گذشته خورشید کاروان تجارت‌نو در حوزه فروش باشد تا هدف گذاری های تعیین شده تحقق یابد.
نوراللهی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تحلیل پژوهش انجام شده توسط پژوهشکده بیمه پرداخته و گفت: در این تحقیق ضریب سود بیمه گری برای رشته های مختلف طی 10 سال اخیر محاسبه شده است. طبق داده های به دست آمده سود بیمه گری سال به سال روند نزولی داشته و سود شرکت های بیمه بیشترغیرعملیاتی و حاصل ازسرمایه گذاری ها است بنابراین از بابت عملیات بیمه‌ای، شرکت ها سود چندانی ندارند
داشته‌های تجارت‌نو
مدیرعامل تجارت‌نو با اشاره به اینکه سود بیمه گری این شرکت در سال 97 حدود 25 درصد بوده است گفت: درکل رشته‌های کِشتی، باربری و مهندسی با روند تغییرات مثبتی همراه و درنتیجه ضریب سود بیمه گری بالایی داشته اند. رشد ضریب سود بیمه گری رشته مهندسی سال گذشته حدود 230 درصد بوده که امسال بواسطه برنده شدن در چند مناقصه بزرگ این روند رو به افزایش است.
نوراللهی با اعلام اینکه بیمه تجارت‌نو از ابتدای سال 98 تا 17 مرداد، نزدیک به 160 میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به مدت مشابه قبل رشد سه برابری را نشان می دهد، درباره استراتژی فروش شرکت در سال جاری گفت: برای نمایندگان و شبکه فروش از طریق قراردادهایی‌ منعقده با سازمان‌ها و نهادهای مختلف بازار ساخته می‌شود که انتظارمی رود نمایندگان فروش نهایت بهره را از این فرصت ببرند.
وی خطاب به حضار گفت: برای افزایش سود به نمایندگانی که بیشتر فروش آنها به صورت خرد و انفرادی است توصیه می شودتمرکز خود را بربیمه‌های باربری، آتش سوزی و عمرو سرمایه گذاری بگذارند.
تاکید بر حل مشکلات نمایندگان شبکه فروش
مدیرعامل تجارت‌نو رسدیگی به دغدغه نمایندگان فروش را ازجمله وظایف اصلی مدیران ستادی دانسته و گفت: امروزه نمایندگان فروش به ویژه درشهرستان‌ها با مشکلاتی همچون اجاره محل نمایندگی و پرداخت دستمزدها مواجه هستند. مدیران ستادی باید برای افزایش درصد فروش بیمه نامه‌ها به نمایندگان کمک کنند تا دغدغه‌های آنان حداقل در این بخش کمتر شود.
خروش خودباوری
نوراللهی با اظهاراینکه مهمترین اقدام وی درمدت مدیریت تجارت‌نو ایجاد حس خود باوری درهمکاران بوده گفت: خود باوری یعنی می‌توانیم برمبنای تلاش، دانش و شناخت خود از بازار به سهمی که انتظار داریم دست یابیم. در تجارت‌نو از اسم های قدیمی تر نمی ترسیم چرا که با وجود بیشتر دیده شدنشان بسیاری از مزایایی ما را ندارند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

امتیازدهی به مدیران شرکت های بیمه فاقد مبانی مقرراتی است!

درگذشت همکار شعبه بندرعباس بیمه آرمان بر اثر کرونا

"شرکت های بیمه ، مسئول اجرای صحیح ماده 24 قانون شخص ثالث"

تزریق بی منت آرامش هدف صندوق تامین خسارت های بدنی

صندوق تامین خسارتهای بدنی ؛ مکمل صنعت بیمه

نگران حضور استارتاپ ها در بازار بیمه نباشید

همکاری بیمه آرمان و مجتمع رسیدگی به تصادفات دادگستری اراک

اختتامیه جشنواره فروش دوماه آخر سال بیمه آرمان برگزار شد

تنقیح مصوبات بیمه شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه زمینی

بیمه پاسارگاد به ازای هر سهم 200 ریال سود داد

سرمایه، سرمایه گذاران صنعت دانش‌بنیان بیمه می‌شوند

پروژه بیمه بانک در بیمه آرمان کلید خورد

بیمه نامه چاپی در صورت درخواست دراختیار بیمه گذاران قرار می گیرد

سرپرست مدیریت بیمه های مهندسی و مسئولیت بیمه آرمان منصوب شد

استقرار واحدهای خسارت سیار بیمه آرمان در ایام عیدفطر

سام الکترونیک، "جهش تولید" را عملیاتی کرد

برگزاری کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران ایران به میزبانی بیمه آرمان

اثر فراز و فرود بازار سرمایه بر شرکت های بیمه

تقدیر رئیس کل از مدیریت روابط عمومی بیمه مرکزی

رئیس کل بیمه مرکزی:بیان هنرمندانه روابط عمومی، مفاهیم پیچیده صنعت بیمه را ساده می کند

اقدامات صندوق تامین خسارت بدنی در ایام کرونا

افزایش سرمایه 2500 میلیارد ریالی بیمه "ما"

پاسخ به 14 پرسش حقوقی درباره نحوه اخذ خسارت شخص ثالث از شرکت های بیمه

فروش آنلاین بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان رادیولوژیست در بیمه آرمان آغاز شد

صدور آنلاین بیمه کرونا در وب اپلیکیشن سرمد

صنعت بیمه کاهش 15 درصدی حق بیمه تولیدی را تجربه می کند

هویت بخشی به شعب صندوق تامین خسارت بدنی کشور آغاز شد

از سوی معاون نظارت منتشر شد: گزارش عملکرد نظارتی بیمه مرکزی در سال 1398

تشریح برنامه های راهبردی مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور در اولین نشست سال 99

رشیدپور سرپرست مدیریت امور شعب و توسعه شبکه فروش بیمه آرمان شد

تمدید حدود 27هزار بیمه‌نامه شخص‌ثالث بیمه کوثر حضوری و برخط

ثبت نام شبکه فروش بیمه آرمان در سامانه اصناف و صنایع وزارت بهداشت

اولین گپ_تایم 99 بیمه نویس با بنیانگذار بیمیون

ایران معین و محمدی یک گام تا مدیرعاملی

همدلی آرمان با کودکان موسسه محک

یادداشت مدیرعامل بیمه آسماری به مناسبت روز جوان

سال جهش تولید

درمان کرونای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی رایگان است

خرید اوراق گواهی نیکوکاری نماد کرونا 2 توسط بیمه رازی

مدیرعامل بیمه ایران : بیمه نامه های شخص ثالث به صورت آنلاین در حال تمدید است

مدیرعامل بیمه دانا : "همراهی" و "همیاری" ضرورت برون رفت از بحران کرونا

بیمه آرمان به یاری شبکه سلامت کشور شتافت

اجرای صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در بیمه آرمان

نیاز کشور به سند ملی کاهش سوانح رانندگی

خدمتی جدید از بیمه دی؛ تخفیف ویژه محصولات بیمه ای برای «مدافعان سلامت»

عکس تصادف رانندگی را ارسال و«خسارت» بگیرید

رویکرد حمایتی مضاعف بیمه کوثر به ذی‌نفعان

طرح ویژه بیمه ملت برای سپاس از "ناجیان زندگی"

آغاز طرح «سلامت یاران» بیمه سینا با هدف تکریم خادمان سلامت کشور

تمرکز بر ارائه خدمات غیر حضوری و کاهش ساعات کار شرکت بیمه نوین در هفته آخر اسفند و ایام نوروز