آخرین مطالب

اختتامیه جشنواره فروش دوماه آخر سال بیمه آرمان برگزار شد صنعت بیمه

اختتامیه جشنواره فروش دوماه آخر سال بیمه آرمان برگزار شد

  بزرگنمایی:

اختتامیه جشنواره فروش دوماه آخر سال 98 شرکت بیمه آرمان  با حضور مدیریت عامل، رئیس  هیئت مدیره ، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان ، اختتامیه جشنواره فروش دو ماهه آخر سال 98 با رعایت کامل پروتکل های ستاد ملی کرونا در سالن شمس تبریزی ساختمان مرکزی این شرکت برگزار و به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اینستاگرام بیمه آرمان پخش گردید.

خروج بیمه آرمان از دو سال زیان

 سال 98 ، سال سود

در ابتدای این مراسم دکتر کامبیز  پیکارجو، مدیر عامل بیمه آرمان ضمن آرزوی موفقیت برای خانواده بیمه آرمان و همچنین فعالان صنعت بیمه ، از شبکه فروش و فعالان و همچنین دست اندرکاران معاونت بازاریابی و فروش بخاطر برگزاری موفق این جشنواره قدردانی کرد.

مدیرعامل بیمه آرمان در ادامه اظهار داشت: شرکت از سال 98 وارد یک دوره  بازسازی شده و اقدامات بسیاری را انجام داده که منجر به ساختارسازی ، برنامه ریزی تشکیلات  شده است.

پیکار جو تاکید کرد: بیمه آرمانی که در دو سال گذشته با زیان عملکرد روبرو بوده است در سال 98 توانست از شرایط زیان ده  بیرون آمده  و به سود عملیات برسد.

مدیر عامل بیمه آرمان افزود: در بخش مالی سعی بر آن داشته ایم از قابل وصول بودن حق بیمه‌ها مطمئن شویم و با وجود کم و کاستی های موجود که دوره به دوره قابل حل شدن هستند، در حال حاضر معاونت فنی ثبات داشته  و به استانداردهای لازمی که در برنامه  داشتیم رسیده ایم. همچنین بخش مدیریت ریسک به همراه مدیریت فنی، بخوبی توانسته  ریسک های موجود را کنترل کند.

وی  تاکید کرد: حضور دکتر الماسی به عنوان به عنوان معاونت بازار یابی و فروش  باعث شد تحرکات جدیدی در بخش فروش ایجاد شده و ایده های جدیدی در آن پایه گذاری شود.

مدیر عامل بیمه آرمان مشکلات رایج در صنعت بیمه را عدم ارائه نرخ های فنی، عدم توان وصول حق بیمه و  همچنین عدم توان ارائه خدمات خسارتی متناسب با تعهد دانست و گفت:  این مسائل تقریبا در تمام شرکت های بیمه به چشم می خورد و زمانی برطرف می شوند که ساختار از پایه به صورت درست برنامه ریزی شود.

مدیر عامل بیمه آرمان از نظارت بیشتر بر عملکرد فروش شعب خبر داد و افزود: با مشورت با همکاران به این نتیجه رسیده ایم که حدود اختیارات شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی‌ها و تجربه شان افزایش پیدا کند و ستاد مرکزی  به جای اینکه مشغول نرخ دادن باشد، بیشتر به راهنمایی و هدایت مجموعه فروش باشد.

پیکارجو اعلام کرد: در گام بعدی با تفویض اختیارات مناسبی که  از اول تیرماه اعمال می شود، به شعب و نمایندگان متناسب با توانمندی و تجربه هایشان اختیاراتی داده می‌شود تا بتوانند به بهترین نحو ممکن در بازار فعلی صنعت بیمه فعالیت کنند

آینده "بیمه آرمان" روشن است

دکتر مجید قلی پور رئیس هیئت مدیره شرکت در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه برگزار کننده و پشتیبان جشنواره گفت: خیلی دوست داشتم که حضورا خدمت شما بزرگواران باشم، ولی شرایط کرونا اجازه چنین کاری را نمی‌داد و امروز این فرصت فراهم شده از راه دور در خدمت شما باشم. ابتدا فکر می‌کنم هم عقیده هستیم که بازاریابی امروز یک علم پویا و در حال تغییر است. بازاریاب موفق کسی است که به اصول روز بازاریابی مسلط باشد.

قلی پور ادامه داد : جمله ای اثرگذاری برای تعریف فروش وجود دارد ، " فروش انتهایی ترین مرحله بازاریابی و شروع یک رابطه بلند مدت با یک مشتری است". قاعدتا یک بازاریاب موفق نباید به دنبال فروش یک محصول به مخاطب باشد و باید به یک رابطه بلند مدت و یک زنجیره از شرایط فکر کند.

وی افزود: همه ما شاید به عنوان ستاد شرکت در سرویس مناسبی که به بیمه گذار و مشتری می‌دهیم در شکل گیری این رابطه بلند مدت موثر باشیم

رئیس هیئت مدیره بیمه آرمان در تشریح نقش بازاریاب در صنعت بیمه اظهار داشت : بازاریاب باید حس خوبی به مشتری اش بدهد. یکی از اساتید برجسته بازاریابی جمله ای دارد که می‌گوید "در سال های اول کارم نیمی از درآمدم را صرف خرید لباس می‌کردم چون معتقد بودم این هزینه ای که می‌کنم بر می‌گردد". بازاریاب موفق کسی است که با صبر و خوشرویی کار خود را پیش ببرد و شنونده خوبی باشد تا گوینده خوب.

دکتر قلی پور در پایان سخنان خود خطاب به شبکه فروش بیمه آرمان در سراسر کشور اظهار داشتند : افتخار می‌کنم به همکاری کنار همه شما دوستان، می‌دانم شرایط امروز و کرونا شرایط سختی است و کار سختی پیش روی ماست ، من صحبت هایم را با جمله ای از کاتلر پدر بازاریابی مدرن ، تمام می‌کنم که می‌گوید" آنقدر باید سریع بدوید تا در همان نقطه ای که هستید بمانید". ما به دنبال ساختن یک اقیانوس عالی جدید برای نمایندگان خود هستیم و مطمئن باشید که در دو ماه آینده خبرهای خوبی خواهید شنید و نگاه ما به آینده مجموعه بیمه آرمان روشن است و این به خاطر بودن در کنار شماست. شما هستید که مجموعه بیمه آرمان را جلو می‌برید. می‌دانم خیلی سخت است و خیلی ضعف داریم. ضعف های ما را به ما بگویید. کمک حال ما باشید و کنار ما باشید. آینده،‌آینده روشنی خواهد بود.

بسته حمایتی از شبکه فروش بیمه آرمان اجرایی می شود

در ادامه این مراسم ، مهندس امیرحسنخانی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی بیمه آرمان ضمن قدردانی از همراهان اعلام کرد: بحثی که در حال حاضر مطرح است، مساله طراحی محصولات بیمه ای مختلف متناسب با نیاز جامعه است تا نمایندگان بتوانند با شرکت های مختلف بیمه ای رقابت کرده و بسته پیشنهادی خود را به مشتریان ارائه کنند.

وی ادامه داد:  بسته های حمایتی برای نماینده‌ها تعریف و در هیئت مدیره مصوب شده که امیدواریم در سال 99 بتوانیم خدمات ویژه ای را به نمایندگان ارائه دهیم.

امیرحسنخانی از افزایش سرمایه بیمه آرمان در سال جاری خبر داد و افزود: پیش از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و انتخاب اعضای هیئت مدیره اقدامات لازم برای افزایش سرمایه انجام خواهد شد. این اقدام نقدینگی شرکت را تقویت می‌کند تا خدمات مختلف بیمه ای را پوشش دهد.

باشگاه نمایندگان بیمه آرمان تشکیل می شود

در ادامه این مراسم دکتر الماسی سرپرست معاونت بازاریابی و فروش بیمه آرمان با تشکر از نمایندگان و همکاران برگزار کننده جشنواره گفت: در شرایط فعلی و با توجه به بیماری کرونا برگزاری چنین مراسمی و جشنواره ای با موفقیت قابل قبول، دستاورد مهمی است. مهمترین دستاورد این جشنواره این بود که از مشکلات و کاستی های موجود در شرکت مطلع شده و به این باور رسیدیم که می توان چاره ای برای این مشکلات اندیشید و اتفاقات خوبی را رقم زد.

الماسی در پایان سخنان خود گفت:  تلاش خواهیم کرد امسال بتوانیم حداقل دو جشنواره فروش را تا پایان سال اجرا کنیم. همچنین مهمترین هدفی را که به دنبال آن هستم این است که بتوانیم ساز و کار باشگاه نمایندگان را در شرکت اجرایی کنیم تاکمپین‌ها از حالت مقطعی خارج شده و به طور منظم برگزار شوند.

 

 


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

سود مشارکت در منافع بیمه باران برای شش ماه به 40 درصد رسید

تشریح راهکار حمایتی جدید بیمه‌ تعاون برای کمک به کسب‌وکارها در شرایط کرونا

احکام هیئت موسس بازار متشکل بیمه صادره شد

سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان بیمه شد

پیگیری" سامانه جامع حوادث رانندگی" در دیدار معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور

بیمه نوین در جشنواره «مهربان»ارائه می دهد: فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری با شرایط ویژه در مهرماه

سامانه مناقصات اکوسیستم همراز بیمه رازی رونمایی شد

چگونگی مواجهه بیمه گران با آثار منفی شیوع کرونا

در پی افزایش سرمایه 180 درصدی، بیمه معلم 4200 میلیاردی شد

دیوان محاسبات باید به نحوه هزینه کرد عوارض دریافتی از بیمه شخص ثالث ورود کند

بیمه‌آسیا بیمه‌گذاران خود را به دریافت الحاقیه بیمه بدنه اتومبیل فرا خواند

90درصد موتورسیکلت های کشور فاقد پوشش بیمه شخص ثالث

کتاب مدیریت ریسک و بیمه منتشر شد

نقش صنعت بیمه در سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

خرید اقساطی خدمتی جدید به بازنشستگان تامین اجتماعی

بیمه معلم افزایش سرمایه می دهد

واریزسود مشارکت بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری بیمه رازی

"شعبه محوری" ماموریت سال 99 صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور

بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران از بیمه آسماری

کم بیمه گی در پروژه های نفتی به روایت یونس مظلومی

یک میلیون راننده حمل کالا تحت پوشش بیمه دانا قرار گرفتند

روند صعودی بیمه پارسیان در سطح اول توانگری مالی

چالش‌های عدم شفافیت صورت‌های مالی شرکت های بیمه

برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره خانواده آرمانی

نظارت بیمه مرکزی به روایت هادی دستباز

نظارت بیمه مرکزی به روایت بهمن لامعی

امتیازدهی به مدیران شرکت های بیمه فاقد مبانی مقرراتی است!

درگذشت همکار شعبه بندرعباس بیمه آرمان بر اثر کرونا

"شرکت های بیمه ، مسئول اجرای صحیح ماده 24 قانون شخص ثالث"

تزریق بی منت آرامش هدف صندوق تامین خسارت های بدنی

صندوق تامین خسارتهای بدنی ؛ مکمل صنعت بیمه

نگران حضور استارتاپ ها در بازار بیمه نباشید

همکاری بیمه آرمان و مجتمع رسیدگی به تصادفات دادگستری اراک

اختتامیه جشنواره فروش دوماه آخر سال بیمه آرمان برگزار شد

تنقیح مصوبات بیمه شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه زمینی

بیمه پاسارگاد به ازای هر سهم 200 ریال سود داد

سرمایه، سرمایه گذاران صنعت دانش‌بنیان بیمه می‌شوند

پروژه بیمه بانک در بیمه آرمان کلید خورد

بیمه نامه چاپی در صورت درخواست دراختیار بیمه گذاران قرار می گیرد

سرپرست مدیریت بیمه های مهندسی و مسئولیت بیمه آرمان منصوب شد

استقرار واحدهای خسارت سیار بیمه آرمان در ایام عیدفطر

سام الکترونیک، "جهش تولید" را عملیاتی کرد

برگزاری کمیسیون فنی سندیکای بیمه گران ایران به میزبانی بیمه آرمان

اثر فراز و فرود بازار سرمایه بر شرکت های بیمه

تقدیر رئیس کل از مدیریت روابط عمومی بیمه مرکزی

رئیس کل بیمه مرکزی:بیان هنرمندانه روابط عمومی، مفاهیم پیچیده صنعت بیمه را ساده می کند

اقدامات صندوق تامین خسارت بدنی در ایام کرونا

افزایش سرمایه 2500 میلیارد ریالی بیمه "ما"

پاسخ به 14 پرسش حقوقی درباره نحوه اخذ خسارت شخص ثالث از شرکت های بیمه

فروش آنلاین بیمه مسئولیت حرفه ای پزشکان رادیولوژیست در بیمه آرمان آغاز شد