آخرین مطالب

بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می برند. صنعت بیمه

بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می برند.

  بزرگنمایی:

آمنه امین نژاد رئیس شعبه بیرجند در مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: پیرامون ارکان مطلوب خدمت رسانی اعلام کرد یک اصل مهم در زمینه مدیریت و فروش در

قرن حاضر وجود دارد که می گوید تفاوت های کوچک و جزئی در توانمندی ها و قابلیت ها می تواند به تفاوت های عظیم در نتایج منتهی گردد همواره به همکاران توصیه

می کنم اندکی از رقبا بهتر باشید این خود به روز بودن و افزایش مهارت و دانش بیمه‌گری را می طلبد تا در زمینه های کلیدی و حساس تفاوت اندکی ایجاد گردد همین

تفاوت اندک ما را به حاشیه امنیت و پیروزی می برد یکی از ارکان مهم مطلوب خدمت رسانی اعتماد و صداقت می باشد. ایجاد اعتماد به عنوان یکی از عناصر اصلی سرمایه

گذاری اجتماعی است این نوع از سرمایه در کنار سرمایه های اقتصادی به سرمایه گذاری اصیل برای بسیاری از صنایع و بنگاه های اقتصادی تبدیل می شود شاید با توجه

به پیچیدگی و نزدیکی موسسه رقابت آنچه امروز نه تنها در صنعت بیمه بلکه در هر صنعتی اهمیت پیدا می کند.

امین نژاد در خصوص عناصر ترمیم کننده توسعه صنعت بیمه اذعان داشت: تاکید و قدرت نفوذ در ذهن مشتریان نسبت به محصول و خدمات ارائه شده است عبور از

وضعیت سنتی و ورود به دوره مدرنیزه رسیدن به شناخت واقعی از نیاز بیمه گذاران توجه به عناصر سرعت و دقت در ارائه خدمات حرکت به سوی حرفه‌ای گری در کنار

خلاقیت و نوآوری  بازار بیمه می‌تواند نقش ترمیم کننده در توسعه صنعت بیمه داشته باشد. با توجه به بسیاری از مسایل و چالش هایی که در نقاط مختلف جهان صنایع

مختلف و عملکرد آنها را تحت شعاع قرار داده است صنعت بیمه با گستره ای وسیع از فعالیت هایش و حضور در تمام حوزه های اقتصادی با درک پتانسیل و ظرفیت های

اجتماعی و فرهنگی در رده صنایع پیشرو و تاثیرگذار در ثبات و توسعه اقتصادی ملی و بین المللی قرار گیرد و ما برای این مهم فراموش نمی کنیم که برای امتداد این

اعتماد باید بخشی از توان علمی و اجرایی خود را صرف به دست آوردن و رسیدن به اعتماد عمومی و حفظ آن هزینه کنیم و به این باور رسیدیم که شرکت های بیمه به

عنوان ستون فقرات اقتصاد حرکت آن را تنظیم و تضمین می نماید. اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت

های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر

بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است چراکه از ملاک های اصلی تعیین معیار و ارزیابی شرکت های بیمه مشتریان است .

رئیس شعبه بیرجند بیمه حافظ بیان کرد: بی شک یکی از دلایل مشتری مداری در بنگاه های اقتصادی تأمین انگیزه ها و اهداف اقتصادی است.

 انگیزه‌های فعلی با پیامدهای اجتماعی و اخلاقی نیز از دلایلی است که تمرکز بر آن اهمیت زیادی دارد چرا که در حقیقت تجارت در دنیای امروز این است که بیمه گذاران

بیش از ارایه خدمات اولیه شامل مشاوره و غیره که منجر به صدور بیمه نامه می گردد به دنبال خدمات رسانی پس از فروش ، اعتماد و احترام و درک متقابل هستند اما

باید به این موضوع آگاه بود که دوره اول تبلیغات اطلاع رسانی و دوره بعدی آن ارزیابی می باشد که مشتری با استفاده از خدمات ما به شعارهای تبلیغاتی پی برده و بر

اساس ارزیابی خود برای خرید یا عدم خرید بیمه نامه تصمیم گیری می کند. بر باور بزرگان صنعت بیمه مشتری‌مداری مطمئن ترین کانال کسب موفقیت و برگ برنده در

عرصه رقابت تنگاتنگ کنونی است. اما این که حق با مشتری است، و  دست در دست هم دهیم به مهر ، تنها نگاه شعری برآمده از نیاز امروز که با سرعت و شتاب رواج

یافته و عمومی شده است پس این مهم را نیز فراموش نمی کنیم که مشتری مداری به عنوان یک هدف مقطعی و کوتاه مدت نیست، بلکه مسیری طولانی و همیشگی است

و این نکته که رقابت درون صنعت بیمه تابعی مستقیم از قوانین رضایتمندی است و ریشه این صنعت به شدت وابسته به نگاه و قضاوت بیمه‌گذاران است. مریدان و

کارشناسان فعال در این صنعت باید آگاهانه به وظایف و تعهدات متکی به این اصل اعتقاد داشته باشند و این آگاهی همه‌جانبه از اصول مشتری مداری نیازمند فرهنگی

است که هم سن و متوازن با این صنعت رشد کند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

دکتر “محمد اسکندری” سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

31میلیون مشترگ گاز در کشور تحت پوشش بیمه تجارت نو

راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بیمه‌های زندگی توسط بیمه کوثر

شعبه جام جم بیمه آسیا در اردبیل افتتاح شد

عدم پرداخت هزینه آزمایش کرونا توسط شرکتهای بیمه کار را به شورای عالی بیمه کشاند

رشد 42 درصدی درآمد بیمه سینا در پنج ماهه امسال

بیمه پارسیان برند محبوب مصرف کنندگان شد

بیمه سامان برای «نهمین» سال متوالی در رتبه «نخست» توانگری مالی

رشد بی سابقه فروش الکترونیکی بیمه نامه در بیمه تعاون

نقش آفرینی بیمه تجارت‌ نو در عرصه های مختلف مسئولیت اجتماعی

تصادف خسارتی زیر 16 میلیون تومان بدون کروکی به بیمه ارجاع می شود

قسمت عمده پرتفوی اتکایی در اختیار دولت است

انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران 15 شهریورماه برگزار می شود

تاخیر در برگزاری انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران سرپیچی از قانون سندیکا است

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پاسخ به پرسش های متداول در خصوص نحوه واکسیناسیون فعالان و کارکنان صنعت بیمه

مرحله سوم حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار اعضای صندوق اعتباری هنر واریزشد

چهارمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی برگزار شد

بیش از 10میلیون کارگر درکشور بیمه نیستند/ سه میلیون راننده تاکسی بیمه ندارند

خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت

اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه ماشین‌آلات کشاورزی و موتورسیکلت در بیمه البرز

بیمه ایران برای رونق گردشگری همکاران طرح ایرانسرا را اجرایی کرد

بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می برند.

شعب بیمه رازی افزایش می یابد

اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پزشک

ارائه تخفیف ویژه توسط بیمه پاسارگاد و گرامی داشت روز پزشک

بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه ها و پاسخ های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه ای

وجود یک سندیکای قوی تمام صنعت بیمه را قوی می‌ کند

جمع شراکت و نظارت در بیمه امکان پذیر نیست

60 درصد منابع بیمه‌ای کشور صرف جمعیت سالمند می‌شود

تاکید بیمه تجارت‌نو بر پرورش نیروی انسانی توانمند

رشد 233 درصدی سرمایه «وتعاون»

ایجاد فضای تعامل با شرکت های اتکایی بسیار سخت است

تغییر نشانی اینترنتی وبسایت بیمه ملت

تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات

با 10 هزار میلیارد ریال: رتبه اول برای بیمه آسیا در ظرفیت مجاز ریسک و قبولی اتکایی ثبت شد

برای دومین سال متوالی:جزایر کیش و هندورابی تحت پوشش بیمه‌آسیا قرار گرفتند

دیدار معاون پلیس کشور با مدیرعامل بیمه رازی

ثبت نام بیش از 300 نفر در رویداد «اینشورتاک»

توانگری مالی بیمه نوین افزایش یافت

هزینه‌ تست، دارو و درمان کرونا با بیمه چقدر است؟

20 درصد تولید کنندگان بخش کشاورزی محصولاتشان را بیمه کرده‌ اند

یک سوم هدف ضریب نفوذ بیمه در کشور محقق شد

پرداخت غرامت به بیمه شدگان سیل زده آوج آغاز می‌شود

صنعت بیمه با جامعه هتلداران ایران همکاری لازم را ندارد

93 درصد بازار اتکایی کشور در دست دولت است

ارائه خدمات درمانی رایگان برای سه گروه از بیمه شدگان محقق شد

سهم پرداختی بیمه در بخش بستری بیماران کرونایی چقدر است؟

بیمه بیکاری درطول کار توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود