آخرین مطالب

رشد بی سابقه فروش الکترونیکی بیمه نامه در بیمه تعاون صنعت بیمه

رشد بی سابقه فروش الکترونیکی بیمه نامه در بیمه تعاون

  بزرگنمایی:

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون مریم قندور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان با بیان این که شرکت بیمه تعاون از مدت ها پیش تلاش کرده است خدمات الکترونیکی خود در بخش های فروش، ارزیابی و پرداخت خسارت را توسعه دهد، گفت: با شروع پاندمی کرونا،‌ نیاز مشتریان به خدمات الکترونیکی و غیرحضوری افزایش یافت و از این رو اقدامات زیرساختی شرکت بیمه تعاون در این حوزه بیش از پیش نمود یافت.

وی با تاکید بر این که بیمه تعاون تلاش کرده است خدمات الکترونیکی را متناسب با نیاز مشتریان طراحی و پیاده سازی کند،‌ اظهار کرد: شرکت اکنون از همه روش های تلفنی، پیامکی و اینترنتی برای تعامل با مشتریان بهره می گیرد،‌ به طوری که عمده نیازهای یک مشتری می تواند از این مسیرها برآورده شود.

قندور با بیان این که روش های خدمات رسانی غیرحضوری در کنار استفاده از ظرفیت شبکه فروش سنتی توانسته است روند خدمات دهی به مشتریان را تسریع و تسهیل کند، اظهار کرد: با فروش هر بیمه نامه از طریق حضوری یا غیرحضوری و پس از پرداخت خسارت به هر بیمه گزار، همکاران ما در شرکت بیمه تعاون با بیمه گزار تماس گرفته و نحوه ارائه خدمات را ارزیابی می کنند.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون با بیان این که اکنون بیمه نامه های درمان انفرادی و توقف کسب و کار ناشی از ایپدمی این شرکت از طریق سایت دکتر بیمه به صورت غیرحضوری قابل فروش است،‌ اظهار کرد: بیش از 50 درصد بیمه درمان انفرادی شرکت از این طریق فروخته می شود.

وی افزود: استارت آپ ها نیز همکاری گسترده ای با بیمه تعاون دارند، به طوری که نیمی از پرتفوی اتومبیل شرکت از طریق آنها به فروش می رسد.

قندور با اشاره به این که فرایند دریافت مدارک در رشته هایی مانند درمان نیز غیرحضوری و از طریق اپلیکیشن است،‌ اظهار کرد: حتی فرایند ارزیابی خسارت نیز از طریق پیامک به اطلاع مشتریان می رسد و واریز خسارت هم به صورت کاملا غیرحضوری است،‌ بنابراین می توان گفت بخش عمده ای از تعامل مشتریان با بیمه تعاون غیرحضوری است.

به گفته او،‌ اکنون هر بیمه گزار خسارت دیده بیمه تعاون، کمتر از یک ماه در بیمه های درمان و در بیمه های اتومبیل 48 ساعت بعد از تکمیل پرونده، خسارت خود را دریافت خواهد کرد.

مدیر امور نمایندگان و کارگزاران شرکت بیمه تعاون در پاسخ به این سوال که آیا سرعت گرفتن فعالیت استارت آپ ها به فعالیت شبکه فروش سنتی لطمه ای وارد نمی کند،‌ گفت: ارزیابی های ما نشان می دهد استارت آپ ها بیشتر در حوزه فروش بیمه اتومبیل فعالیت دارند و سایر بیمه نامه ها مانند بیمه های عمر، آتش سوزی، باربری و … که به مشاوره های دقیق نیاز دارند،‌ همچنان توسط شبکه فروش سنتی ارائه می شود. همچنین هر نماینده می تواند با فراهم کردن بستر الکترونیکی خود در قالب نماینده آنلاین ارائه خدمات کند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

دکتر “محمد اسکندری” سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

31میلیون مشترگ گاز در کشور تحت پوشش بیمه تجارت نو

راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بیمه‌های زندگی توسط بیمه کوثر

شعبه جام جم بیمه آسیا در اردبیل افتتاح شد

عدم پرداخت هزینه آزمایش کرونا توسط شرکتهای بیمه کار را به شورای عالی بیمه کشاند

رشد 42 درصدی درآمد بیمه سینا در پنج ماهه امسال

بیمه پارسیان برند محبوب مصرف کنندگان شد

بیمه سامان برای «نهمین» سال متوالی در رتبه «نخست» توانگری مالی

رشد بی سابقه فروش الکترونیکی بیمه نامه در بیمه تعاون

نقش آفرینی بیمه تجارت‌ نو در عرصه های مختلف مسئولیت اجتماعی

تصادف خسارتی زیر 16 میلیون تومان بدون کروکی به بیمه ارجاع می شود

قسمت عمده پرتفوی اتکایی در اختیار دولت است

انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران 15 شهریورماه برگزار می شود

تاخیر در برگزاری انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران سرپیچی از قانون سندیکا است

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پاسخ به پرسش های متداول در خصوص نحوه واکسیناسیون فعالان و کارکنان صنعت بیمه

مرحله سوم حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار اعضای صندوق اعتباری هنر واریزشد

چهارمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی برگزار شد

بیش از 10میلیون کارگر درکشور بیمه نیستند/ سه میلیون راننده تاکسی بیمه ندارند

خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت

اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه ماشین‌آلات کشاورزی و موتورسیکلت در بیمه البرز

بیمه ایران برای رونق گردشگری همکاران طرح ایرانسرا را اجرایی کرد

بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می برند.

شعب بیمه رازی افزایش می یابد

اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پزشک

ارائه تخفیف ویژه توسط بیمه پاسارگاد و گرامی داشت روز پزشک

بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه ها و پاسخ های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه ای

وجود یک سندیکای قوی تمام صنعت بیمه را قوی می‌ کند

جمع شراکت و نظارت در بیمه امکان پذیر نیست

60 درصد منابع بیمه‌ای کشور صرف جمعیت سالمند می‌شود

تاکید بیمه تجارت‌نو بر پرورش نیروی انسانی توانمند

رشد 233 درصدی سرمایه «وتعاون»

ایجاد فضای تعامل با شرکت های اتکایی بسیار سخت است

تغییر نشانی اینترنتی وبسایت بیمه ملت

تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات

با 10 هزار میلیارد ریال: رتبه اول برای بیمه آسیا در ظرفیت مجاز ریسک و قبولی اتکایی ثبت شد

برای دومین سال متوالی:جزایر کیش و هندورابی تحت پوشش بیمه‌آسیا قرار گرفتند

دیدار معاون پلیس کشور با مدیرعامل بیمه رازی

ثبت نام بیش از 300 نفر در رویداد «اینشورتاک»

توانگری مالی بیمه نوین افزایش یافت

هزینه‌ تست، دارو و درمان کرونا با بیمه چقدر است؟

20 درصد تولید کنندگان بخش کشاورزی محصولاتشان را بیمه کرده‌ اند

یک سوم هدف ضریب نفوذ بیمه در کشور محقق شد

پرداخت غرامت به بیمه شدگان سیل زده آوج آغاز می‌شود

صنعت بیمه با جامعه هتلداران ایران همکاری لازم را ندارد

93 درصد بازار اتکایی کشور در دست دولت است

ارائه خدمات درمانی رایگان برای سه گروه از بیمه شدگان محقق شد

سهم پرداختی بیمه در بخش بستری بیماران کرونایی چقدر است؟

بیمه بیکاری درطول کار توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود