آخرین مطالب

بیمه پارسیان برند محبوب مصرف کنندگان شد صنعت بیمه

بیمه پارسیان برند محبوب مصرف کنندگان شد

  بزرگنمایی:

در هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، تندیس زرین برند محبوب در گروه بیمه های عمرو سرمایه گذاری به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در اختتامیه این جشنواره که با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آن ها در محل سالن همایش های صداوسیمای ج.ا.ا برگزار شد، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره در نظرسنجی گسترده ای که در سطح ملی در بیش از 100 گروه کالا/خدمات از طرف مصرف کنندگان صورت پذیرفت، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند.

براساس نتایج بدست آمده از آرای مردمی، برندهایی که در هر گروه بالاترین تعداد آرای را دریافت کرده باشند، به عنوان محبوب ترین برند گروه کالای موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت می کنند که در گروه بیمه های عمروسرمایه گذاری، این تندیس به بیمه پارسیان و دو شرکت بیمه دیگر تعلق گرفت.

خدمات مناسب، مشتری مداری، احترام به حقوق مشتریان و میزان هواداری در میان جامعه مصرف کنندگان از جمله شاخص های مورد نظر برگزار کنندگان این جشنواره در نظرسنجی ها بود که بر این اساس نیز آرای مردمی به برندهای محبوب اختصاص یافت.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

دکتر “محمد اسکندری” سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری شد

31میلیون مشترگ گاز در کشور تحت پوشش بیمه تجارت نو

راه‌اندازی صندوق سرمایه‌گذاری بیمه‌های زندگی توسط بیمه کوثر

شعبه جام جم بیمه آسیا در اردبیل افتتاح شد

عدم پرداخت هزینه آزمایش کرونا توسط شرکتهای بیمه کار را به شورای عالی بیمه کشاند

رشد 42 درصدی درآمد بیمه سینا در پنج ماهه امسال

بیمه پارسیان برند محبوب مصرف کنندگان شد

بیمه سامان برای «نهمین» سال متوالی در رتبه «نخست» توانگری مالی

رشد بی سابقه فروش الکترونیکی بیمه نامه در بیمه تعاون

نقش آفرینی بیمه تجارت‌ نو در عرصه های مختلف مسئولیت اجتماعی

تصادف خسارتی زیر 16 میلیون تومان بدون کروکی به بیمه ارجاع می شود

قسمت عمده پرتفوی اتکایی در اختیار دولت است

انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران 15 شهریورماه برگزار می شود

تاخیر در برگزاری انتخابات دبیرکل سندیکای بیمه گران سرپیچی از قانون سندیکا است

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پاسخ به پرسش های متداول در خصوص نحوه واکسیناسیون فعالان و کارکنان صنعت بیمه

مرحله سوم حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار اعضای صندوق اعتباری هنر واریزشد

چهارمین دوره قرعه کشی جشنواره بیمه های زندگی برگزار شد

بیش از 10میلیون کارگر درکشور بیمه نیستند/ سه میلیون راننده تاکسی بیمه ندارند

خدمات نازایی و ناباروری تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفت

اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد بیمه ماشین‌آلات کشاورزی و موتورسیکلت در بیمه البرز

بیمه ایران برای رونق گردشگری همکاران طرح ایرانسرا را اجرایی کرد

بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی می برند.

شعب بیمه رازی افزایش می یابد

اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی در خصوص پرداخت مستمری مرداد بازنشستگان

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز پزشک

ارائه تخفیف ویژه توسط بیمه پاسارگاد و گرامی داشت روز پزشک

بررسی رابطه میان تبلیغات رسانه ها و پاسخ های هیجانی مشتریان در فروش محصولات بیمه ای

وجود یک سندیکای قوی تمام صنعت بیمه را قوی می‌ کند

جمع شراکت و نظارت در بیمه امکان پذیر نیست

60 درصد منابع بیمه‌ای کشور صرف جمعیت سالمند می‌شود

تاکید بیمه تجارت‌نو بر پرورش نیروی انسانی توانمند

رشد 233 درصدی سرمایه «وتعاون»

ایجاد فضای تعامل با شرکت های اتکایی بسیار سخت است

تغییر نشانی اینترنتی وبسایت بیمه ملت

تداوم پاسخگویی مدیرعامل بیمه رازی در تعطیلات

با 10 هزار میلیارد ریال: رتبه اول برای بیمه آسیا در ظرفیت مجاز ریسک و قبولی اتکایی ثبت شد

برای دومین سال متوالی:جزایر کیش و هندورابی تحت پوشش بیمه‌آسیا قرار گرفتند

دیدار معاون پلیس کشور با مدیرعامل بیمه رازی

ثبت نام بیش از 300 نفر در رویداد «اینشورتاک»

توانگری مالی بیمه نوین افزایش یافت

هزینه‌ تست، دارو و درمان کرونا با بیمه چقدر است؟

20 درصد تولید کنندگان بخش کشاورزی محصولاتشان را بیمه کرده‌ اند

یک سوم هدف ضریب نفوذ بیمه در کشور محقق شد

پرداخت غرامت به بیمه شدگان سیل زده آوج آغاز می‌شود

صنعت بیمه با جامعه هتلداران ایران همکاری لازم را ندارد

93 درصد بازار اتکایی کشور در دست دولت است

ارائه خدمات درمانی رایگان برای سه گروه از بیمه شدگان محقق شد

سهم پرداختی بیمه در بخش بستری بیماران کرونایی چقدر است؟

بیمه بیکاری درطول کار توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود