جمعه ,۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳
صفحه اصلی / شرکت های بیمه / مدیرعامل بیمه میهن:
در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه‌اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم

مدیرعامل بیمه میهن:
در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه‌اجتماعی و اعتمادسازی بین مشتریان حرکت کنیم

بیمه نویس: سیدهادی شیخ‌الاسلامی در نشست هم اندیشی مدیران شعب سراسر کشور بیمه میهن در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی اعلام کرد: سود و زیان اصلی شرکت را در صورت‌های مالی دنبال نمی‌کنیم و در شبکه فروش باید به سمت ایجاد پایگاه اجتماعی و اعتماد سازی بین مشتریان حرکت کنیم.

مدیرعامل  بیمه میهن با برشمردن چالش‌های اساسی صنعت بیمه افزود: نیاز به انطباق بیشتر قوانین صنعت بیمه با شرایط و اقتضائات حال حاضر کشور و صنعت، بکارگیری فناوری‌اطلاعات و فناوری‌های نوین ارتباطی در صنعت بیمه، کمرنگ بودن ارتباط بازارهای مالی و صنعت بیمه، عدم طراحی محصولات بر اساس نیاز مشتریان و استفاده از  محصولات قدیمی و نیروی‌انسانی از مهمترین چالش های صنعت بیمه است و باید برای رفع آن تدابیر لازم اندیشیده شود  و با یاری همه ذی‌نفعان صنعت بیمه اقدام لازم انجام پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم حکمرانی یکپارچه در صنعت بیمه گفت: یکی از علل اصلی پایین بودن ضریب نفوذبیمه ،کمبود همکاری‌و  تولید محصولات مشترک بین شرکت‌های بیمه است.

درباره سردبیر

این مطالب را نیز ببینید!

بیمه ملت مجوز قبولی اتکایی از داخل را برای بیستمین سال پیاپی دریافت کرد

بیمه نویس: در یک رکورد بی‌سابقه، بیمه ملت برای بیستمین سال پیاپی موفق به دریافت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *