اختصاصی بیمه نویس: همواره ماه آغازین سال برای شرکتهای بیمه و اثر فروش و خسارت در این ماه همراه چالش بوده است . به هر حال شرکتها برای سال جدید برنامه و هدف فروش معین کرده اند ولی ماه فروردین بعلت تعطیلات و مشکلات پیرامون آن هدف محور نیست.
با نگاهی به فروش بیمه نوین در فروردین ۱۴۰۳ می توان اینگونه در نگاه اول فهمید سهم درمان و اتومبیل به صورت روتین معین است . ولی نوینی ها توانسته اند در اولین ماه سال ۱۷ درصد سبد پرتفوی خود را به انواع بیمه زندگی اختصاص دهند و ۱۳ درصد پرتفوی شرکت را نیز بیمه های مسئولیت تشکیل داده است.
بیمه نوین با طراحی محصولاتی مانند بمانی ( بیمه های زندگی)،بیمه مستمری و بیمه آتش سوزی فایر پلاس مسیر حرکت خود برای جذب بیمه های خرد کم ریسک را هموار کرده است.